קידום אתרים לפי הצלחה

טכניקת הקידום האורגני הוכחה לא פעם כטכניקת הפרסום המשתלמת ביותר לטווח הארוך. כזו המאפשרת להביא לקוחות רבים יותר ותנועה רבה יותר לאתר ובפחות כסף. העובדה שמדובר בטכניקת פרסום לטווח הארוך לעתים מרתיע בעלי עסקים רבים המעוניינים להשקיע את כספם לטווח הקצר. הבעיה היא שלטווח הקצר העלויות גבוהות יותר ולא תמיד ניתן להרוויח כמצופה או בכלל. לכן, נוצר קונפליקט בין הרצון להרוויח יותר לבין הצורך בלקוחות והכנסה מידית. קידום אתרים לפי הצלחה עוזר לנו לפתור בעיה זו.

אפשרויות שירות בקידום אתרים אורגני:

חברות קידום אורגני עובדות בחבילות די דומות מבחינת התמחור שלהן אך לאורך הזמן התפתחו מספר הצעות לחבילות קידום. הפופולרית שבהן היא תמחור לפי מילות מפתח. כלומר שהחברה מקצה לעצמה בדרך כלל מחיר בסיס לעבודה עם לקוח ועליו היא מתמחרת את החבילה בהתאם לכמות מילות המפתח המקודמות. לדוגמה היא יכולה לקבוע שמחיר הבסיס יהיה 150 שח לפני מע"מ לכל מילת מפתח מקודמת במחיר בסיס של 500 שח ולכן חברה המעוניינת לקדם 10 מילות מפתח תיאלץ לשלם כל חודש 2000 שח לפני מע"מ לחברת הקידום עבור חבילת שירות זו. ישנן חברות המאפשרות הנחה ברכישת חבילה גדולה יותר.

אפשרות נוספת היא באמצעות תקציב פרסום מסוים שחברת הקידום דורשת עבור שירותיה בהתאם לאפיון מול אותו לקוח ובהתאם לתקציב המוסכם בין הצדדים החברה מחליטה כמה ואילו מילות מפתח לקדם. לדוגמה: לקוח החליט שתקציב הקידום שלו עומד על כ-3,000 שח לחודש. מכאן החברה תחליט כמה ביטויים לקדם כדי להגיע בטווח זמן קצר ככל האפשר תנועה איכותית וממוקדת מצד אחד אך מספיק רחבה מצד שני כדי להביא תנועה לאתר.

מהו קידום אתרים לפי הצלחה?

קידום אתרים לפי הצלחה היא טכניקת קידום נוספת שחברות קידום מציאות ללקוחותיהן. הטכניקה, כפי שהיא נשמעת, אומרת שחברת הקידום משתכרת על עבודה בהתאם להצלחה. לדוגמה: ההסכם בין הצדדים הוא שחברת הקידום מספקת את השירות בחינם לביטויי מפתח מסוימים, וכאשר אלה מגיעים לעמוד הראשון החברה מתחילה להיות משולמת עליהם. לצד זאת, ישנן חברות המבקשות מחיר בסיס צנוע ותשלום נוסף עבור הצלחה.